Subject: Teabenõue seoses mootorsõidukimaksu seadusega
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 19 Feb 2025 15:19:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Riigi Kaitseinvesteeringute Keskusest seoses
mootorsõidukimaksu seaduse tõlgendamisega. Meil on hetkel tekkinud
olukord, kus sõiduki omanik on pank, vastutav kasutaja on rendileandja
ning kasutajaks on rentnik (ehk Kaitsevägi). Kuidas on seadusandja ette
näinud, et kas vastutava kasutaja mõiste alla läheb ka kasutaja, kes on
kantud liiklusregistrisse samamoodi nagu vastutav kasutaja
(liiklusregistrisse on antud juhul kantud sõiduki omanik – pank, vastutav
kasutaja – rendileandja ning kasutaja – rentnik).

Palume Teie seisukohta selle kohta, kas kasutaja on võrdsustatud vastutava
kasutajaga mootorsõidukimaksu seaduse tähenduses, kes peaks tasuma
mootorsõidukimaksu. Või peaks mootorsõidukimaksu tasuma siiski vastutav
kasutaja (meie puhul siis sõidukite rendileandja, kellega rendileping on
sõlmitud, või sõidukite lõppkasutaja ehk Kaitsevägi)?

Lugupidamisega

Toomas Matthias Kokk

Hanke projektijuht
+372 5884 0553

 <https://www.rkik.ee/>

!
 <https://www.facebook.com/kaitseinvesteeringutekeskus> Facebook
 <https://www.instagram.com/rkik_inimesed/> Instagram

<https://www.linkedin.com/company/estonian-centre-for-defence-investment/>
LinkedIn
 <http://www.rkik.ee/> www.rkik.ee

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.